Mit tud egy drogériás alapozó? - Catrice HD liquid teszt

img_0410.JPG

 

Már régóta terveztem, hogy megírom ezt a posztot, amiben a Catrice szerintem mára már ikonikussá vált alapozóját, a HD Liquid-et tesztelem. Egy ideje már szemezgettem vele, illetve akkora volt a hype körülötte, hogy a Joy napok alkalmával végül beszereztem egyet. 

Amit a márka ígér:

  • egyenletes arcbőr, második bőrréteg hatás
  • extra-könnyű, folyékony textúra
  • kiváló fedés
  • akár 24 órán át tartó hatás
  • matt finish

Először is a kialakítása nekem nagyon bejött, odavagyok ezért a pipettás megoldásért, nem lesz tiszta alapozós a kezem, csak rápöttyintem az arcomra és kész. Én ecsettel és sminkszivaccsal is tökéletesen eltudtam oszlatni, a textúrája inkább folyós típus, és az illata nagyon kellemes.

img_0411.JPG

Nagyon szépen és könnyen fellehet vinni, nem ragad, és nem is szárít, nem emeli ki a problémás területeket. Én teljesen odáig vagyok a végeredményért, teljesen egységes, és ami a legfontosabb: MATT! Olyannyira, hogy nem kell púdert használnom utána, mint a többi alapozómnál, és jó pár óra elteltével is matt marad, ha nagyobb a sürgés forgás, akkor is csak minimálisan fénylik át, a T vonalban. (kombinált a bőrtípusom)

Abszolút tartós is, nekem egy rétegben is megmaradt a nap végéig, minimális kopással. Ráadásul szuperül építhető. Én általában 1-2 rétegben szoktam felvinni, úgy pont elegendő, több rétegben már szerintem kicsit maszk hatású. Nagyon jól fed, korrektor nélkül is megbirkózik a foltokkal, pattanásokkal, de azért én jobban szeretek használni előtte. Tényleg olyan kicsit, mint egy második bőrréteg. Továbbá én nem tapasztaltam elszíneződést sem oxidálódást.

img_0412.JPG

Amit megfigyeltem, hogy nem igazán kompatibilis krémekkel, nagyon csúnyán foltos lett nekem, ha előtte hidratálót használtam, úgyhogy általában csak szérumot szoktam felvinni előtte, de azt se mindig. Primert ritkán szoktam használni, de így is nagyon szépen megmarad az arcon. A 24 órás hatás azért erős túlzás, nekem olyan 6-8 óra elteltével kezd átfényleni egy kicsit, de az is inkább ilyen dewy finish hatást kelt, mintsem zsírost.

Továbbá nagy előnye, hogy könnyen beszerezhető, szinte mindegyik Rossmannban kapható, illetve 2300 forint 30ml, ami rendkívül kedvező ár ilyen klassz tulajdonságok mellett, simán kenterbe ver jóval drágább high-end alapozókat.

img_0370.JPG

 / pár órával alapozás után /

Ami hátrány, hogy csupán 4 féle színben elérhető, és azokból sem található meg mindegyik egy helyen, illetve van egy piros pontos inci összetevője, mégpedig az illatanyag, ami köztudottan az egyik leggyakoribb allergizáló szerek egyikre, tehát ezt érdemes észben tartani. Illetve időnként nehéznek érzem tőle a bőrömet. Akinek alapvetően nincsen sok bőrhibája, és szép, tiszta arcbőre van, egy könnyedebb, légáteresztőbb alapozó jobb választás lehet.

Én összességében nagyon elégedett vagyok, nálam abszolút újravevős, ha csak addig nem akad a kezeim közzé valami még jobb, bár ár-érték aranyban szerintem verhetetlen, nem csoda, hogy annyian szeretik. 

 

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr4013591017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása