Ki lehet fogni olcsón jó minőségű sminkecset készletet? - Jessup Kabuki teszt

img_0121.JPG

Pár hete vásároltam egy 8 darabos Jessup Kabuki ecsetkészletet a pinkpandáról, már nagyon régóta szerettem volna egy hasonló szettet, ráadásul amikor láttam, hogy most 11.000 forint helyett 3.000-ért vihetem el, akkor nem sokat teketóriáztam a rendeléssel. Most, hogy már egy ideje használom őket, a kérdés, hogy vajon megérte-e?

Mielőtt rátérnék az ecsetekre azt még hozzá kell tennem, hogy bár a készletet 2.990 forintért hirdették, a minimumköltség 3.000 forint, így 10 forint híján mást is kellett választanom a csomagba, plusz az 1.000 forintos postaköltség.

Na de térjünk vissza az ecsetekre. A csomagban 8 darab ecset található, méghozzá az alábbiak:

img_0116.JPG

1. Alapozó kabuki ecset
2. Korrektor kabuki ecset
3. Kontúr kabuki ecset
4. Kerek alapozó kabuki ecset
5. Ceruza ecset
6. Kis korrektor ecset
7. Ferde füstösítő ecset
8. Szemhéjárnyaló ecset

Mindegyik szintetikus sörtékkel rendelkezik, és vegán termék. Az ecsetek nagyon dizájnosak szerintem, tetszik ez az arany-fekete kombó, illetve már fogásra is jó minőségűeknek és masszívnak tűntek. Mindegyikhez járt egy szilikon ecsetvédő, amit sajnos vagy jól elpakoltam, vagy kidobtam véletlen, mert nem találom, pedig érdemes ezekben tárolni őket. 

img_0108.JPG

Mindegyik ecset rendkívül puha, és nagyon sűrű, aminek nagyon örültem, egyik sem szúrt használat közben, nagyon kellemes érzetet nyújtanak sminkelés közben, egyáltalán nem irritálóak. Már mindegyiket kimostam egy jó párszor, de eddig csak nagyon minimális szálhullás félét tapasztaltam. Könnyen tisztíthatóak, és száradás után ugyanúgy néznek ki, mint előtte, szóval ilyen szinten nagyon megvagyok elégedve.

Aminek nem igazán örülök, hogy az egyikből sehogy sem tudom kimosni az alapozót, a fölső fehér réteget megfogta sajnos. Cserébe viszont gyönyörűen ellehet velük dolgozni, egyáltalán nem lesz csíkos a végeredmény, és nem is nyel el sok festéket.

img_0114.JPG

A készlet összetételével nagyjából elégedett vagyok, a ducibb alapozó ecseteket nagyon jól ki lehet használni, a kicsikkel sincsen gond, csak nekem valahogy túl hosszúak és sűrűek egy precízebb szemsmink elkészítéséhez, satírozáshoz, és füstösítéshez viszont jól használhatóak. 

Mindent összevetve azt kell hogy mondjam, hogy örülök, hogy megvettem, 3.000 forintért ajándék volt, mert valóban jó minőségű ecsetekről van szó, viszont egy komplett smink elkészítéséhez nem elegendőek, ettől függetlenül nagyon megszerettem, és igazából a 11.000 forintot sem sajnálnám értük, ha lenne a csomagban más jellegű ecset is.

img_0111.JPG

Ha szeretnél jó alapozó ecseteket, és bővítenéd a kollekciódat szemsminkhez és korrektorozáshoz szükséges ecsetekkel, akkor jó választás lehet. 

 

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr7013234007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása