Mit tud egy drogériás sminkszivacs? - For your Beauty alapozószivacs teszt

img_0545.jpg

A közeljövőben tervben volt egy Beautyblender beszerzése, méghozzá az új, rózsakvarc színűt néztem ki magamnak, amit itthon persze még nem lehetett kapni. Sokan pénzkidobásnak tartják, mert tényleg nem olcsó, és millió félét lehet már kapni hasonló termékekből, de úgy voltam vele, hogy inkább veszek drágábban egy tuti minőségű sminkszivacsot, minthogy havonta dobáljam ki a széthasználódott koppintásait. Azonban mivel a kiszemeltemet még nem lehetett kapni, kíváncsiságból kipróbáltam a Rossmann For your Beauty ezen termékét. 

Őszintén szólva nem vártam túl sokat, kemény 800 forintért vettem nagyjából, de nagyon kellemesen csalódtam! A termék egy kis dobozkában volt, még szárazon is viszonylag puha, - főleg a mini Essence sminkszivacsokhoz képest, amik irtó cukik, de elég kemények - és kellemes illata volt, semmi büdös műanyag, vagy mosogatólé szag.

img_0565.jpg

Amikor benedvesítettem, gyönyörűen megdagadt, és még puhább lett. Szépen ki lehet belőle nyomkodni a vizet, és a formáját is tartja. Már ekkor láttam, hogy ez messze az egyik legjobb dupe, amit kapni lehet. Én az alapozót először pöttyökben felszoktam vinni az arcomra, nem közvetlenül a szivacsra szoktam tenni. Szépen ellehet vele dolgozni az alapozót, a végeredménnyel is nagyon elégedett vagyok, nem foltos, vagy egyenetlen, nincs maszkhatás, egyszerűen tökéletes!

Szerencsére használat után is egész jól kitudtam tisztítani - akkor érdemes, amikor már megszáradt-, nem maradt foltos, és nem deformálódott vagy rongálódott meg a szivacs, aminek nagyon örültem! Persze ez nem tudom hány használatig lesz így, mert nem annyira régen vettem, de azért már egy jó párszor tisztítottam, és eddig nem tapasztaltam semmi hasonlót. Viszont azért óvatosan kell bánni vele, nekem már sikerült a körmömmel véletlenül egy kicsit belekaristolni. Ahhoz, hogy teljesen megszáradjon, kell neki fél-egy nap, de ez a hőmérséklettől is függ. Egyébként tisztítani a gyerekek tusfürdőjével szoktam többnyire. 

img_0562.jpg

Szóval ezek után úgy döntöttem, hanyagolom még egy kicsit a Beautyblender témát, valamikor biztos beszerzem majd, de ez most tökéletesen megfelelő a számomra, főleg úgy, hogy itthon vagyok a gyerkőcökkel, és nem szoktam minden nap sminket viselni itthonra, tehát nem használódnak el olyan gyors ütemben a sminkes cuccaim. (Kivéve amikor a kisfiam beszabadul a fürdőbe törölközőt festeni a legjobb folyékony rúzsaimmal...)

Nagyon tudom ajánlani mindenkinek, aki nem, vagy még nem akar beruházni egy Beautyblenderre, én nagyon megszerettem, ár-érték arányban egyszerűen verhetetlen! Aki szeretné, az a Rossmann webáruházából meg is tudja rendelni. 

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr3612885864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása