Így viseld a bőrdzsekit ősszel!

img_2471.PNG

A bőrdzseki az a tipikus ruhadarab, ami szinte mindenki szekrényében megfordult már legalább egy alkalommal. Ez egy örök klasszikus, valójában sosem megy ki a divatból, a viselőjére sosem fognak olyan szemmel nézni, hogy " na ezt meg melyik századból szalajtották". De a szokásos farmernadrágon kívül vajon mivel kombináljuk még idén ősszel? 

ELEGÁNS CSIPKERUHÁVAL

fullsizerender_6_3.jpg

Miért is ne? Igazán vagány benyomást kelt az összkép, elegáns, ugyanakkor kicsit laza is, amit egy a dzsekihez színben passzoló barna bőrhatású bokacsizmával egészítettem ki. Tökéletes őszi megjelenés lehet egy félelegáns rendezvényre. Jenny Packham is előszeretettel alkalmazta ezt a kombinációt az idei kollekciójában.

Akik már egy ideje követnek, tudják, hogy nagyon szeretem a Bonprix-t, rengetegszer rendeltem már tőlük ruhákat, óriási a választék, ráadásul többnyire minőségi holmikat vásárolhatunk meg elfogadható árakon. A mostani outfit fotózáshoz is tőlük rendeltem meg a szükséges darabokat. A konyakszínű bőrdzseki már elsőre nagyon megtetszett, a vásárlói visszajelzések is pozitívak voltak, és szerencsére én sem csalódtam, amikor kézhez kaptam. Pont jó volt rám a saját méretem, nem kellett belőle se kisebbet, se nagyobbat rendelnem. Az külön tetszik benne, hogy enyhe harang alakban végződik a dzseki, a megszokott egyenesszabás helyett.

fullsizerender_4_3.jpg

A púderszínű csipkeruhával is nagy a szerelem, már régóta kinéztem magamnak, de most végre meg is rendeltem. Szeretem benne, hogy klasszikus szabással rendelkezik, ugyanakkor rendkívül csinos! A legjobban a ruha alja tetszik, olyan Katalin hercegnés. Viszont a harisnyaválasztásnál figyelni kell, hogy olyat vegyünk fel,  amivel nem fog összetapadni a csipke.

fullsizerender_5_3.jpg

 

EGY LAZA NADRÁGGAL

fullsizerender_1_6.jpg

Hogy a másik véglet is érvényesüljön, kipróbáltam milyen lenne a bőrdzseki egy laza nadrággal, és egy sportosabb jellegű pólóval. Kicsit szokatlan, de nekem nagyon tetszett az összkép, olyan városban rohangálós szett. A nadrágot is a Bonprix-n rendeltem, hihetetlenül kényelmes és puha az anyaga, érzetre olyan mintha pizsama nadrágban lennél, de kinézetre egyáltalán nem kell olyan hatást. Amit viszont kicsit sajnálok, hogy használat közben egyre jobban veszti el az anyag a tartását, és egyre buggyosabb lesz, főként a térd résznél. Szerencsére a mosás segít a dolgon.

Az évszak divatszínét, a pirost figyelembe véve választottam az outfitemhez egy vagány pólót, és egy hasított bőr hatású nyitott orrú telitalpú szandált, amit még korai őszi napokon bátran viselhetünk.

fullsizerender_21.jpg

fullsizerender_2_4.jpg

Első outfit

Második outfit

  • bőrdzseki: Bonprix
  • fölső: Tommy Hilfiger
  • nadrág: Bonprix
  • cipő: New Yorker

 Köszönet a ruhákért a Bonprix-nek!

Ha tetszett a bejegyzés, köszönöm, ha megosztod.

Csatlakozz Te is az I/llegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

Köszönöm, hogy olvasol, várlak vissza! :)

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr4612870004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása