Ezek a legcsinosabb konzervatív szabású fürdőruhák!

img_9680.PNG

 

Mivel már itt a nyár és a jó idő, sokan vágynak tengerpartra, tópartra, aquaparkba, egyszóval vízközelbe. Ezután jön nekünk nőknek a következő kérdés: Jó, de mit vegyek fel?! 

Ebben az összeállításban azoknak a hölgytársaimnak szeretnék pár csinos darabot a figyelmükbe ajánlani, akik konzervatív típusok, szégyenlősebbek, vagy egyszerűen  csak nem akarják közszemlére bocsájtani mindenüket, ugyanakkor szeretnének csinosan strandolni.

 

 

 

 

 

fullsizerender_163.jpg

fullsizerender_164.jpg

fullsizerender_165.jpg

fullsizerender_166.jpg

fullsizerender_167.jpg

fullsizerender_168.jpg

fullsizerender_169.jpg

fullsizerender_170.jpg

fullsizerender_171.jpg

fullsizerender_172.jpg

fullsizerender_173.jpg

fullsizerender_174.jpg

fullsizerender_175.jpg

 

 

 

 

A fürdőruhákat a Bon Prix internetes webáruházában tudjátok beszerezni. Én már rendeltem onnan többször is ruhát, és 1-2 kivétellel mindig megvoltam elégedve. Fürdőruhás ruha néven tudok rákeresni az oldalon. További előny, hogy szerintem nagyon kedvező árban vannak, 8-12 ezer forint között mozognak nagyjából az egyes darabok. Ráadásul több modell köztük alakformáló funkcióval is rendelkezik, és rengeteg méretben kaphatóak. :)

Képek forrása: bonprix

Csatlakozz Te is az Illegal Beauty facebook oldalához, hogy ne maradj le semmi izgalmasról!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr2612542445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sZulamith 2017.05.27. 13:47:03

Valóban egyik jobb mint a másik. A teltebbek is jobban érezhetik magukat ilyen fürdőruhában Jó lehet, hogy a ducibb nők nélkül üres lenne a fürdőhely, de nem mindegy hogy érzi magát itt-ott hurkával az ember gyereke:)

2017.05.27. 15:14:03

Fürdőruhában nagyon ott vannak! Évek óta rendelek tőlük (én hagyományos kétrészeseket), a legjobb minőségű fürdőruháim innen vannak. És ilyen ritka fazont máshol még nem is láttam.

miyagawa 2017.05.27. 17:16:16

A méretválaszték nagyon gyenge. 75-80-as méret összesen 2 db, c kosárral 1 db.
Nagy kérdés: hol vannak a teltebbeknek szánt fürdőruhás ruhák?

Rébusz 2017.05.27. 19:25:17

Nem mernék webáruházból fürdőruhát rendelni. Ha van valami, akkor a fürdőruha pont az, amit fel kell próbálni. Egészen máshogy néz ki felvéve, mint a próbababán vagy fogason. Ennek ellenére jónak tartom, hogy végre ilyen fürdőruhákat is készítenek, mert így a gátlásosabb teltebb hölgyek is felszabadultabban mozoghatnak. Viszont vizesen biztos, hogy ugyanúgy kihangsúlyozza az alakot. Én a tankinis shortra esküszöm, annál jobban nem takar semmi.

illegal beauty 2017.05.27. 23:43:02

@Hortenz: Én is most várom a fürdőruhám innen, jövőhéten érkezik meg:-))

illegal beauty 2017.05.27. 23:48:06

@miyagawa: Én eddig úgy tapasztaltam, hogy nagyon változó mikor, melyik méretből mennyi van, de legtöbb esetben elég széles a skála. Ezeket a fazonokat többen válasszák teltebb hölgyek, ezért a nagyobb méretek fogynak el először szerintem, ráadásul most van szezon:-)

illegal beauty 2017.05.27. 23:51:10

@sZulamith: Nekem is nagyon tetszenek, én ugyan nem számítok nagy méretnek, de jobban érzem magam olyan fürdőruhában, ami kevesebbet mutat belőlem idegeneknek :-)

illegal beauty 2017.05.27. 23:54:11

@Rébusz: Az enyém jövőhéten fog megérkezni, remélem jó lesz! A méretet tényleg nehéz belőni, általában egyel kisebb szokott jó lenni. A tankinis shortot én is nagyon szeretem!:-)

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása