Rólam

row-5-col-3_3.jpg

Mit kell tudni a magazinról, mitől különleges?

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is.

Az oldal egyik célja, hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. Úgy gondolom, hogy sokan képesek vagyunk a végletekig önfeláldozó életet élni, és teljesen háttérbe szorítani magunkat. Sokan már pár perc énidő miatt is lelkiismeret-furdalást érzünk anyaként, holott nem kellene. Az anyaság paradoxon módon a világ legnehezebb és legcsodálatosabb hivatása is egyben, azonban nem szabadna közben megfeledkeznünk önmagunkról sem. Sajnos én a saját káromon tanultam meg, hogy milyen az, ha nem szánok magamra időt, és szeretnék segíteni azoknak, akik hasonló dolgokon mennek keresztül.

Egy olyan helyet szeretnék teremteni, ahol az olvasóim Anyaként is Nők lehetnek, és az a célom, hogy egyre több édesanya tudjon magára és a párjára is időt szánni bűntudat nélkül. 

Tudsz csatlakozni a külön erre létrehozott facebook csoportomhoz is, amit itt találsz: Anyaként is Nő

De ki vagyok én?

28 éves nő vagyok, 12 éve élek boldog, kiegyensúlyozott párkapcsolatban a férjemmel, 8 éve vagyok feleség, és van egy 6 és 5 éves kisfiúnk. Teológiából szereztem mester diplomát 2019-ben, ahol nagyon sokat tanultunk többek között az emberről, a lélekről, családról, házasságról. A szakdolgozatomnak is a párkapcsolat, házasság témáját választottam, illetve folyamatosan képzem magam azóta is ezeken a területeken. 2021-ben elvégeztem a The Bright Academy Coach képzését is, illetve önismereti tréningeken is részt vettem.

Már nagyon régóta bennem volt, hogy létrehozzak valamit, ami én vagyok és ami mellett bátran kiállhatok, amit nem adok fel egykönnyen, amikor nehézségekbe ütközöm. Most úgy érzem, végre megtaláltam az utam, amit már régóta keresek és amiben kiteljesedhetek.

Együttműködés

A magazinnak havonta több ezer látogatója van, ami folyamatosan növekszik, illetve rendszeresen jelennek meg cikkeim az index címlapján, illetve az index2 felületén, erre pár példa:

04e21dee-16fd-4629-a0d8-75d6eeb8e52b.JPG

A hitelességet nagyon fontosnak tartom, ezért termékek tesztelésekor is kizárólag az őszinte véleményemet közvetítem az olvasóim felé, ez érvényes természetesen a fizetett tartalmak esetében is. Az ilyen jellegű posztokban mindig jelzem, ha a terméket tesztelésre kaptam, illetve a szponzorált tartalmaknál a támogató neve kerül megnevezésre a bejegyzésben. Ha valamiről nincsen pozitív véleményem, vagy nem voltam elégedett, azt is közölni fogom az olvasóimmal, megfelelő stílusban.

Fizetett tartalom csak abban az esetben jelenik meg a blogon vagy bármelyik közösségi média felületemen, ha azzal teljes mértékben azonosulni tudok, vagy kipróbáltam az adott terméket, és pozitív tapasztalataim voltak.

Akikkel már együttműködtem, a teljesség igénye nélkül:

70f01fa5-e204-402b-ab1c-c3e958cfb2f3_1.JPEG

  • Kommentek

A kommentek előmoderáció után lesznek láthatóak. Ha a hozzászólásod trágár szavakat tartalmaz, perverz, rosszindulatú, gyűlölködő, vagy csak troll tartalom, nem fogom engedélyezni.

  • Felhasználási feltételek

A saját fotók és a szöveg szerzői jogvédelem alatt állnak, a felhasználásuk engedélyhez kötött. Ha szeretnél egy cikket megosztani tőlem az oldaladon, azt kizárólag a forrás megjelölésével teheted. 

  • Elérhetőségek

Ha szeretnél valamilyen formában együttműködni, vagy kérdésed, kérésed lenne, azt az alábbi elérhetőségeken tudod jelezni:

E-mail cím: anyakentisno@gmail.com

Instagram fiók: instagram.com/anyakentisno

facebook oldal: facebook.com/anyakentisno

 

Köszönöm, hogy benéztél, jó olvasgatást kívánok az oldalon! :-)

Viki

 

A bejegyzés trackback címe:

https://illegalbeauty.blog.hu/api/trackback/id/tr6812513831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Anyaként is Nő

Az Anyaként is Nő oldal egy online női magazin, személyes hangvétellel, ahol olyan témákban olvashatsz, mint az anyaság, nőiesség, stílus, párkapcsolat, szépségápolás, de találkozhatsz még izgalmas interjúkkal, ajánlókkal, érdekességekkel, és személyes gondolatokkal is. Az oldal egyik célja az inspirálódás, és hogy kreatív módon segítsek az édesanyáknak megtalálni magukban újra a nagybetűs Nőt, mind lelki mind pedig fizikai értelemben. 

Tarts velem Instagramon is!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása